Bij onze deelnemers kunt u eenvoudig betalen met pin. Daarnaast kunt u gebruikmaken van onze speciale prepaidkaart. Deze is met contant geld aan te schaffen en op te waarderen bij de kassa in de Dorpsstraat.
Wilt u tussentijds het saldo van uw pasje checken, of staat er na het weekend nog tegoed op? Dan kunt u dit tot 6 oktober 2025 eenvoudig retourneren via de QR-code op het pasje.
Restitutie stappen
Als je het saldo van je pas niet opmaakt, dan kun je restitutie aanvragen. Hieronder wordt in vijf korte stappen uitgelegd hoe je dit kan doen:
- Ga naar de website www.mijnkniponline.nl. Kies dan voor de optie 'Registreer', en dan ‘Betaalkaart’. Volg de stappen om je pas te registeren.
- Als je bent ingelogd kies je voor de button ‘Restitutie’.
- Selecteer het rekeningnummer waarvoor je restitutie wil aanvragen. Er verschijnt een blauw vinkje achter het rekeningnummer. Selecteer je een rekening zonder saldo, dan geeft het systeem het volgende aan: U kunt deze kaart niet selecteren, de administratiekosten zijn hoger dan het tegoed op de rekening. Klik op de knop ‘Volgende’.
- Voer jouw bankrekeningnummer (IBAN) en de tenaamstelling in en klik weer op ‘Volgende’.
- Er komt een overzicht van jouw restitutie-aanvraag in beeld. Controleer deze, en klik bij akkoord op de knop ‘Aanvragen’. De restitutie-aanvraag is nu succesvol ingediend.
Per e-mail ontvang je hier een bevestiging van. Hierin kun je ook teruglezen wanneer je de betaling kunt verwachten.
Kom je er niet uit, of heb je een vraag: neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld in je mail altijd jouw pasnummer en CVC-code zoals vermeld op de pas, zo kunnen we je snel helpen.